Obuoliuose beveik visi vitaminai

obuolis• Obuoliai savyje sukaupia beveik visą vitaminų abėcėlę: A, B1, B2, B6, B8, C, E, PP, K1, inozitą bei folinę rūgštį.
• Obuoliuose labai daug vitamino p. Netgi ilgai juos laikant šio vitamino kiekis tesumažėja 15-20 procentų.
• Obuoliai švarina aplinką, sugeria kai kurias aromatines medžiagas.
• Obuolių kaloringumas nedidelis: 100 g – 46 kilokalorijos.
• Atlikti tyrimai parodė, kad kasdien suvalgyti 2-3 obuoliai sumažina cholesterino kiekį kraujyje.
• Obuoliai taikomi ir peršalimo ligų profilaktikai. Įtraukus jų į maisto racioną 2-3 kasdien, tris kartus rečiau sergama ūmiomis ligomis.
• Obuoliu dieta taikoma hipertonikams gydyti. Pradinėje hipertonijos stadijoje ligoniams per dieną suvalgius po 400 g obuolių sveikata žymiai pagerėja.
• Obuoliai naudingi ir sergantiems širdies bei kraujagyslių ligoms, nes juose daug kalio.
• Obuoliai taip pat tinka anemijai gydyti, nes juose daug geležies bei folinės rūgšties.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.